HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

életjel

2008.10.20. 18:21 macilany

Tudom,tudom. Nagyon régen írtam, és sokan aggódtak is értem, h. miért hallgatok. Legutóbb a fájdalomról írtam, nos, elvesztem benne alaposan:-(

Az utolsó bejegyzés után egyre rosszabbul lettem.....pedig akkora már megjöttek a várva várt sejtjeim, boldogan jelezte a doktor nénim, hogy számuk napról napra növekszik, és ez már az új csontvelőm első terméke. A bőrproblémáim megszüntek, azt nem is említettem ,h. az arcom és a fejem tiszta seb volt, naponta többször "sminkeltem" magam jódos krémmel, így igazán csábosan nézhettem ki. Tükör nem volt, csak éreztem, hol vannak a sebek. Az orrom viszont egyre jobban vérzett, így fül-orr-gégészt kellett hozzám hívni. jaj nekem., míg élek, nem felejtem el azt a "kezelést". Sakálként ordítottam a tamponálás alatt, érzéstelenítés nélkül. ezt még később megismételtük, harmadjára közöltem az orvossal, h. nem engedem h. ez az orvos kezeljen, így egy emberi módon dolgozó másik orvost kellett hozzám hívni. Ekorra már félsterilbe kerültem, ami némi engedményeket jelentett, pl. egyszer beöltözhetett és bejöhetett a boxomba a tesóm:-)

De vhogy a mérleg egyre többet mutatott, annak ellenére, h. nem is ettem. Valami baj van....sajnos lett. Irány egy másik kórház ügyelete, ultrahang, CT, persze előtte alaposan beöltöztettek. Az ultrahangon nem akar segíteni felkelni az ágyról az asszisztens, mondván, akkor ő nem lesz steril. Gyorstalpaló tájékoztató neki, h. ki steril és ha nem segít, biza itt éjszakázok míg nem jön értem a mentő, így végre rászánja magát. Azért a folyosón otthagy, szerencsére mindenütt székek, így elaraszolok a CT-hez is. Cseppet nem zavarta,h. hordágyon hoztak, és elkélne némi segítség.

A baj megvan, komoly máj-és vesegondok..... folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr29723423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása