HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Egy dolgozó nő....:-)

2009.05.25. 09:29 macilany

Immáron 270. napos vagyok, a múlt héten voltam doktor néninél, minden rendben. Elkezdődtek a dolgos mindennapok, igaz, egyenlőre még "szoktatáson" vagyok, 4 órában dolgozom. De nagyon jo érzés úgy felébredni, h. el lehet indulni a dolgozóba, ahol egyébként egy frissen festett kis iroda várt, amiért ezúton is köszönet. Örömmel tapasztalom, hogy nem fáradok el nagyon, az erő velem van:-). Persze még nem vagyok tejesen "összerakva", pl. viccesen megjegyeztem a doktor néninek, h. mikor cseréljük ki a térdeimet, mert nagyon fájnak, mire meglepetésemre közölte, hogy irány az ortopéd klinika..., de azért bízom benne, h. nem lesz valóság vicces beszólásom. Fogászati reparálásom is felfüggesztve, most egy határozatot kell megszereznem, ami igazolja majd, min is mentem át, és eközben hagytam el fogaimat....és vár még rám egy hormonkezelés is. Egyszóval továbbra is gyakran kell fehérköpenyest látnom. Felmentem a transzplant osztályra is, ahol hazajövetelem óta nem voltam, megismertek a nővérek, és persze én is őket:-) Óvintézkedésekből egyre kevesebb van, az elkövetkezendő hetekben a Nap elől kell majd eldugnom magam. Lassan újra hézköznapi embernek kezdem érezni magam.....:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr611142045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása