HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Amikor az ember migrénes tyúk lesz:-)

2009.06.11. 13:43 macilany

Egyik reggel oly rosszul lettem,h. "kedvenc" kórházamban kötöttem ki. Volt nagy riadalom, pláne, mikor az orvos elmondta a lehetséges okokat. Én próbáltam tiltakozni a korház ellen, mondván 50-es éveket idéző környezet volt a sebészet, mire a mentős közölte, ne aggódjak, ahová visznek, az már a 60-as évek lesz:-) Nem is értem, mivel rontják meg a látásukat az ANTSZ ellenőröknek. Kiderült pár vizsgálat után, h. egy erős migrénes rohamom volt, vagyis migrénes tyúk lettem:-) Újfent tapasztaltam, h. űrbéli lényként tekintenek rám, és az orvosnak fogalma sem volt a gyógyszereimről, vajon nem azok-e a bűnösök. 3.nap közölte, keressek magamnak szakirodalmat és ne kérdezgessem...., szóval elkezdtem önképzésem:-) Igazán jo lenne, ha legalább egy-egy orvos  tájékozott lenne a transzplantáció terén, hisz egy igazgatás alatt áll a két kórház, tehát egyre valószínűbb ilyen betegek felbukkanása más osztályokon is. Szerencsére a CT negatív lett, így este már mehettem "eltávozásra", kértem az orvost, ha nem akar pár nap múlva másik osztályra fertőzéssel áthelyezni, akkor nem időznék itt sokáig. Még várnak rám vizsgálatok, lassan feszeletelik a buksimat:-) De a legfontosabb, csillag nélküli (vagyis minden határértéken belül) vérképet produkáltam:-) Még a doki is elámult. Már dolgozom, és egyáltalán nem vágyom a migrénes tyúk jelzőre.....

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr571178741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.06.12. 17:23:20

Helló! Húh, hát ezek nem a legjobb hírek. Rossz lehet a szuper csontvelő osztályról visszakerülni a "normál" egészségügyi rendszerünkbe! Remélem semmi komoly, és magától elmúlik! Vigyázz magadra!
Áron
süti beállítások módosítása