HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Lépegetős.....

2009.12.10. 15:09 macilany

 

 Második hete ülök itthon..... már a bokám is fáj, olyan mintha bebetonozták volna az izmaim. Nálam lelkesebben senki nem emelgeti most a lábait, tekeri a szobainast. Az "edzés" után sokkal könnyebben tudok menni. Ma elmentem az utcasarokra..... na, igen, komoly hír, de pár napja már nem merészkedtem le, de be kell keményítenem, mert nem nagyon látok javulást. Lépcső továbbra is tabu, bár ma be tudtam mászni a gyógyszertárba, ahol még kariajándékot is kaptam mint törzsvásárló:-) de az is lehet, h.  egyedi lépcsőzési technikám  díjazták;-) A gyógytornász azt mondta, legalább 2 hét. Közben azért kezd kiderülni, mi is ez. Valószínűleg két gyógyszer is hasonlót okoz-izomgyengeséget-, és nálam összetalálkoztak. Én viszont az immungyengítőre szavazok, pénteken elkezdtem szedni, hétfőn már nem tudtam menni. Most kiderült, kicsit sokat szedek, csökkentettünk, remélem hét elejére már észre is veszek valamit a kisebb adagból. Hétfőn valahogy be kell jutnom ellenőrzésre az ambulanciára. Megint Hugom segítségére szorulok, most is számíthatok rá,annak ellenére, hogy ő is lebetegedett, és nem mer a közelembe jönni,  ezért csak bedobja nekem a kaját az ajtón, és már iszkol is, így szép az élet:-) Talán a sors akarta így, h. otthon maradjak, hisz járvány van, és védőoltás ide vagy oda, én azért óvatos lettem, pláne most, gyengébb immunrendszerrel. Mély nyomokat hagyott bennem az a 2 hetes gépi lélegeztetés anno..... Avásban jobban állok, 4 óra körül tartok naponta.

Nagyon bízom abban, hogy Karácsonyra rendeződnek a dolgok, mert nem ilyen ünnepeket akartam:-(

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr481588292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása