HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Javulok??????

2009.12.17. 14:35 macilany

Talált, süllyedt. Igen, igen, az immungyengítő volt, 4 napja nem szedem, és ma már éreztem a javulást, de bizti ami bizti még előtte a combizmaimat is bekötegelte. Így aztán most már a felállás is trükköket igényel,viszont a bokám már elég sokat javult. Valószínűleg ehhez még a szteroid is ad, de ma megint csökkentettünk, és megkaptam a régi immungyengítőmet, attól legalább "csak" lezsibbadok. Osztottam, szoroztam és jelenleg több gyógyszerem van, mint amikor hazaérkeztem a transzplantációról:-(Dr. nénim szerint meg kell fogni a GVHD-t, amiben jol állunk, mert már alig pirosodok. Gyalogolok, de megint fel kellett vonszolni az ambulancia lépcsőjén, és a korházi gyógyszertárba is behúzattam magam az egy lépcsőfokon, mert itt egyből meg tudom venni a spéci gyógyszereket. A szteroid is elhatalmasodott rajtam, újra dagad a lábam, és az arcom nem kicsit püffedt fel, érezhetően feszül a pofim:-(. Érdekes, hogy amikor kopasz voltam, egyáltalán nem zavart, soha nem hordtam parókát csak fejkendőt, most viszont valahogy nincs kedvem emberek közé menni ezzel a hörcsögábrázattal..... Hugom szerint jollakott napközisként nézek ki , és cuki lettem-na, persze, próbál ő vigasztalni-, én viszont maradnék a téli eleséget pofijába  spájzoló hörcsögnél. Meglehet, blognevet váltok macilányról hörcsöglányra:-( Próbálom továbbra is viccesen felfogni a dolgot, de kezd a téi lábbelim tele lenni...Lassan el kell fogadnom, hogy úgy tünik,állapotom változó lesz, hol jobban hol rosszabbul. Ahogy Dr. nénim mondta, igyekszenek egészséges ember közeli állapotban tartani, hogy viszonylag normális életet élhessek. Értékelem az őszinteségét, mert azt már én is régóta tudom, hogy soha nem élhetek már úgy mint korábban fizikai erőnlétet tekintve.De ezt már megtanultam az eltelt évek alatt.

 Ebben az évben jopár balett előadást sikerült megnéznem:-) sylvia, szentivánéji álom-csodás díszlettel-.romeó és júlia, nemzetközi balettgála. Folyt. köv. januárban:-) Sajnos nem tudtam elmenni Seregi László könyvének dedikálására,  remek koreográfus, fantasztikus műveket alkotott a klasszikus balett terén. Ha meglátom, hogy ő a koreográfus, biztos siker nálam a darab.Sebaj, valahogy majd szerzek egy dedikált könyvet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr861604513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.12.17. 23:25:42

Hát kitartás, abból sok kell most neked!
Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszerek, de a GVHD ilyen, meg kell vele küzdeni.
A hörcsög ábrázat engem is nagyon zavart. Én úgy oldottam meg, hogy addig csak maszkba mentem emberek közé. Amúgy is kellett, és jól takar, nem látszik semmi. És akkor tudja az ember, hogy amiatt nézi a sok bunkó, nem a arcpufiság miatt.
Nagyon vigyázz magadra!
Áron
süti beállítások módosítása