HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Ez már a kínzást súrolja.....

2010.01.16. 15:12 macilany

Eltelt egy újabb hét, dolgosan-szevedősen. De inkább bevonszolom magam a dolgozóba, mert legalább elfoglalom magam,és  hála emberséges Igazgatómnak, nem kell minden nap bemennem az irodába. Voltam dr. bácsinál is. ÉS most tessék figyelni, közölte, h. kövér vagyok, és azért nem tudok mozogni, Nos tényleg van súlyfeleslegem, de talán most nem erről lenne szó. Egyébként nyár óta nem tudtam időpontot kapni, így egyáltalán nem látta a problémáimat. Akkor lepődött meg, amikor nem tudtam felállni a székről. Idézek: óriási izomgyengeségem van, és mégiscsak abba lehet hagyni azt a gyilkos szteroidot, még van pár napom, és VÉGE! A hányingerem és étvágytalanság nem kezelendő, legalább fogyok. Sőt, ez a GVHD dolog is olyan ingatag, nem egyértelmű. Még a végén kiderül, h. felesleges volt a kezelés. Én már ott zokogtam, hogy csináljanak végre valamit, mert nem bírom tovább.Még 2 gyógyszertől szabadultam meg. Most már tényleg szeretném tudni, h. mi bajom van/volt. És ne kínozzanak tovább!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr141677002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2010.01.17. 13:02:30

Szia!

Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség biztosan a szteroid és annak elhagyásától van, ne aggódj. Sajnos mikor elhagyod még egy kicsit fel fog erősödni és csak utána fog elmúlni. Ezt ki kell vhogy bekkelni.
A hányinger meg az étvágytalanság is annyi mindentől lehet, főleg így szteroid elhagyás közben, hogy azért nem tudnak rá mit mondani. Próbálj meg egy kicsit mozogni, vagy tornázni. Persze csak finoman, mert a vacak szteroidtól könnyen meg is lehet sérülni. Ez ellen ehetsz vitaminokat.
Annak meg sztem csak örülj, hogy már ingatagnak látszik a GVHD ez csak azt jelenti, hogy már tűnik el, ez csak jó!
Kitartás, nem könnyű, de menni fog!
Nagyon vigyázz magadra!
Áron
süti beállítások módosítása