HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

sokadik nap

2009.07.18. 19:25 macilany

Tombol a nyár, és most élvezem csak, h. 35,4 körül van alap testhőmérsékletem:-), meg ne kérdezze senki, h. csinálom, de elég jol viselem ezt a  hőséget. nemrég voltam kontrollon, volt egy kis félreértés az időpontot illetően, az én papíromra egy órával későbbi időpont került, ezért nem értettem, h. miért magyaráz nekem a főorvos az időről...., mikor már fél órával az időpont előtt ott voltam, és még örültem is, h. jóval hamarabb sorra kerültem. tökéletes vérkép, de annak nem örült, h. más gyógyszereket is sikerült beszereznem..., ugye, az a fránya migrén. Nemrég újabb látogatást tettem a kórházi ügyeleten, kora reggeltől délutánig szenvedtem, semmit nem használtak a gyógyszerek, igaz, sokáig nem ragaszkodam hozzájuk. Emiatt sikerült kiszáradnom, úgyhogy meginvitáltak egy gyógyszerekkel felturbózott infúzióra a kórházban. Jot aludtam, egybők kiütöttek a gyógyszerek, majd nehezen sikerült magamhoz térnem, és mehettem is haza. Tanulság, legközelebb ha ilyen lesz-bár inkább ne legyen-hamarabb megyek azért  a szuriért...Azóta kisebb gyógyszertárat hordok magammal.... DE! AZ ÉLET SZÉP! annak ellenére, h. mindig sikerül vmit "produkálnom":-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr851253550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása