HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

Függőség-wellness=kórház

2010.02.21. 18:29 macilany

Január utolsó napjaiban már annyira rosszul éreztem magam, h. hétvégén bementem a kórházba, ahol egyből ágyba is dugtak. Kiderült, a szteroid elvonás felborította a szervezetem működését, szteroidra vágyok. Teljesen feldagadt mindenem, vérszegény lettem, ásványi-anyag hiány, a vesémmel is baj van, kilökődés-gátló gyógyszerem szintje az egekben és bónuszkén kiderült, cukorbeteg lettem. Legalább 4-féle vízhajtóval bombáztak a dokik, egész nap rohangáltam,  kaptam vért, infúziókat, sikerült első este megfáznom-szokatlan módon alig fűtöttek-ebből is kikúráltak, és egy kis szteroidot is kellett adni, h. helyreálljanak a dolgok. A magas cukrom nemigen izgatott senkit, utolsó napokban adtak vmi gyógyszert, de nagyon hánytam tőle. Hazaengedtek azzal, h. menjek el a diabetológushoz. Szerencsére a háziorvosom a legtündérebb dr. néni, és elintézte nekem,h. soron kívül bejussak a szakrendelésre. Cukormérés:25, így egyből inzulint kaptam, 3 órán át tanítottak, majd egy nagy táskával távoztam a rendelésről. Napi 4x inzulin, és 7x cukormérés. A főorvosnő szintén ritka lelkiismeretes orvos, alaposan kivizsgált, és még 7végén is fel kellett hívnom, hogy állok az értékekkel. Ahogy csökkent a cukrom, egyre erősebb lettem, és persze Fittness-edző-gyógytornászomnak is hála, már egész jol mozgok. S hogy mi ez a fitness? Miután 14 kg-ot dobtam le +napi torna-a főnővér szerint felért egy fittness kúrával:-) Azért én erről másként gondolkodom, mert tűpárnának lenni nem jo, pláne, ha embernek minimális vénája van.

Most itthon erősödök, de holnap elkezdek dolgozni....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr291778755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása