HTML

őssejt átültetés

Leukémia.... aki ezt a szót meghallja, elszörnyed. Most a tesómtól kapott őssejtekkel indulok majd el a gyógyulás útján. S hogy hogyan? Erről szólna ez a blog

Friss topikok

  • motymoty: Még sokat, boldogat! Remélem jól vagy! (2011.08.30. 09:24) szülinap:-)
  • kookusz: Éljen, éljen! Nagyon örülök neki, hogy elmúlt ez a fránya mellékhatás is! Mindig jó ilyeneket olva... (2010.09.29. 21:39) No szuri:-)
  • angyalok vigyáztak rám: Szia! 9 hónapja volt az átültetésem,még a kórházban fedeztem fel a blogot,nekem erőt adott,igen is... (2010.07.01. 09:27) 4. IV., azaz négy éve
  • kookusz: Szia! Hát kitartás! Csak ezt tudom mondani, sajnos a GVHD-hoz nagyon sok kell. Az izomgyengeség b... (2010.01.17. 13:02) Ez már a kínzást súrolja.....
  • kookusz: Hát kitartás, abból sok kell most neked! Szépen megerősödsz újra, amint lejjebb mennek a gyógyszer... (2009.12.17. 23:25) Javulok??????

Linkblog

szívzűr....

2010.04.28. 09:26 macilany

Alapjában véve jól vagyok. A vérképem tökéletes, én meg szép vagyok:-).Aki olvassa a blogomat, az sejtheti, h. azért nem ilyen nyugis az életem.... A minap "kiakasztottam" a vérnyomásmérőt, annyira össze-vissza vert pici szivem. A kardiológián egyből sikerült soron kívül bejutnom az EKG után:-(.Állítólag nagy baj nincs, valószínűleg a sok gyógyszer-főleg a vízhajtók- és "előéletem" a kiváltó, de azért alaposan kivizsgálnak. A legjobban az tetszett, h. 3 évvel ezelőtt még magas volt a vérnyomásom, és ez a diagnózis megmaradt kemény 105/70-es vérnyomás mellett is:-)Sebaj, én bízom pici szivemben...... A lábaim teljesen rendbejöttek, már "szaladtam" busz után is. A megmaradt szteroidot "eltemettem" egy gyógyszer hulladék begyűjtőbe. A talpmasszázs sokat javított állapotomon, jó dolog ez!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macilany.blog.hu/api/trackback/id/tr421958370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása